Grateful

Vänner

(La bara upp bilder på de jag träffar mest, men alla ni som känner mig, ta åt er!)
Herregud, vart ska jag börja..? Jag vet inte vad jag ska säga, men jag har fett roligt när jag umgås med er, mina underbara vänner. Vänner är inte bara vänner, för mig är det också dansgrupperna, skolan, det mesta egentligen. Man är aldrig ensam, det är alltid någon runt omkring en. Jag har blivit en bättre människa, tack vare er.

FAMILJ

Inga ord förklarar, utan er skulle jag aldrig överleva.
MIG SJÄLV

Jag har inte så bra självförtroende men jag är stolt över mig själv. Hela 2009 var dramatiskt och olyckligt och jag gick igenom den jobbigaste perioden, hittills, i mitt liv. Men jag har lärt mig saker och jag har definitivt blivit starkare. När jag bodde på Gotland tyckte jag det var coolt att dansa 1 gång i veckan och jag tyckte allt var så stort och coolt. Sedan kom flytten och snart har 3 år gått och nu är jag här, i Sthlm. Jag ska snart tävla i skandinaviens största dansevent med Louise och det hade jag aldrig ens kunnat drömma om på Gotland. Jag har lärt mig så mycket här, jag visste inte vad dancehall var på Gotland. Jag är så stolt över mig själv att jag har kommit såhär långt och det är tack vare mig själv att jag kämpar, min familj och mina vänner. Jag är riktigt tacksam för allt Gud skapat åt mig, jag är tacksam över att jag är jag och att jag dansar så pass mycket i veckan att jag ibland inte ens hinner göra läxor, det jag menar är att det är inte alla som får chansen att uppleva det jag upplever och därför är jag extremt tacksam. Jag skulle inte vilja ändra på något, livet är bäst just nu och jag är ung. Kan det bli bättre? Nej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0