Hemma - går igenom ALLA mina kläder

Tjenare alla tråkiga människor.
Jag är hemma från skolan idag, så jag håller på att rensa kläder och jag har tagit en liten paus just nu, har gått igenom hälften så jag har lite kvar att gå igenom.. I alla fall, såg på Våra bästa år imorse med Emma, sen bytte jag sängkläder (lakan, täcke, örngott osv), man sover som skönast när alla sängkläder är nybäddade, haha. :)
Igår, vad gjorde jag då? Inte så mycket, var med Cassie som jag sa osv, på kvällen smsade jag med en person, den personen fick mig fett glad efter en kaotisk dag i skolan. :)
Som jag skrev på facebook igår, ''det är inte tyresö det är fel på, det är fel på människorna som bor här'', det är sant, till 110%..

Just nu lyssnar jag på Chris Brown, hans gamla låtar som typ ''Heart aint a brain'', ''Wall to wall'', ''Forever'', ''Fallen angel'' osv.. Det är snart 1 år sedan jag var på hans konsert på Hovet. Den dagen, det går inte att förklara. Jag var verkligen kär i CB då, men nu, asså jag gillar hans musik och honom, men han är som en vanlig känd person för mig. Men snart ska jag fortsätta gå igenom kläder, ska vara lite social först och äta lite, är hungrig igen, jag är hungrig HELA tiden, utan att överdriva.. Igår, jag åt toast och oboy när jag kom hem från skolan och ett päron, sen jag åt middag 1 timme senare, jag la på skitmycket mat, sen efter 1½ timme var jag hungrig igen! Så då åt jag kvällsmacka med oboy med gurka och grejer. Då blev jag mätt.. Jag äter fett mycket varje dag, minst 1 frukt, har blivit duktig på det :) Nej, nu ska jag äta och se på tv med Emma sen fortsätta.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0