Hiphop

Buenas noches, mi amigos. =)
Kom hem för ett tag sedan, träningen gick bra, jag kommer börja gå på den andra träningen som är efter den första för den som jag var på med min ''grupp'' var lite för lätt för mig, så den andra blir nog bra =)
Jag kom till nyboda, träffade Ronja och Katta, lite senare kom Allison, Ranim och Yasemin, då gick vi ner till danslokalen (<3333) och vi hade Ingrid som är vikarie för Martha, senare kom Simonne och Mairim.
Vi dansade hiphop, jag vet inte varför men jag har aldrig gillat hiphop och kommer nog inte börja gilla hiphop heller. ;) Jag har ganska lätt för det, men det är inte min grej, jag satsar på house, min kärlek. :)

När vi hade tränat klart efter lite mer än 2 timmar gick vi upp och pratade med Rigo och Jessica lite. Vi orkade inte ens gå, haha.. Men jag kom i alla fall hem efter kanske 30 min (?) och då åt jag mat. Riktigt gott. =)

För övrigt börjar det dra ihop sig mot Streetstar!! 5 dagar kvar och mitt hjärta slår lika hårt så fort jag tänker på det, dag som natt, natt som dag.

Btw, jag orkar inte gå till hallen och hämta kameran för att överföra bilderna från idag, men de kommer.. Den som väntar på något gott....... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0