I swear I'm keeping you satisfied

Hello :) Har sagt ''hello'' till de flesta idag, haha, har fastnat (a)
Har precis ätit, så är mätt nu. :) Idag var det skola, vi hade sista no-lektionen för vi (7G) ska byta till Kemi/fysik nu den här terminen med Victor. Efter det hade vi so, kom precis när Cecilia hade släppt in klassen, jag var nämligen lite seg på no:n så fick sitta kvar och göra klart allt, men blev inte försenad i alla fall, puuuh! Vi pratade om jorden, typ varför det är dag och natt, årstider osv. Fattade ingenting men har min privata lärare Nadja, haha. :) Sedan var det lunch, vi åt sedan gick jag och Angela till centrum och jag behövde socker så jag köpte en plopp, skulle bli på dåligt humör annars, haha, dålig vana. Hela eftermiddagen hade vi lektioner med vår mentor, men det var en skön eftermiddag tycker jag. Först mentorstid, sedan matte och då fattade jag heller ingenting så Kevin fick hjälpa mig men han är ond -.- och sista lektionen var svenska och då satt jag och Angela och bearbetade våra berättelser som vi ska läsa upp i radion. Dagen var sedan slut och jag, Nadja, Angela och Marre gick tillsammans till nyboda, jag och Angela gick och pratade med Kibbe, tog typ 35 min eller någo, haha. :) Sen gick jag hem, gjorde klart matteläxan och nu ska jag jobba lite spanska till jag måste byta om för att gå på träning.
Egentligen skulle jag och familjen träna afro ikväll (en dansstil som är skitcool!) men eftersom jag har egen träning exakt samma tid så gick det inte. Men nu ska jag sätta på my playlist så jag slipper byta låt hela tiden, hehe, och plugga lite spanska. Engelskan struntar jag i, kan ändå orden, jag vill ha en svårare engelska bok. Det enda ämnet jag har lätt för i skolan är engelska, resten är svårt.. Det är helt sjukt, jag fattar ingenting på no:n, so:n, matten. Jobbigt..

Nu: playlist på spotify och plugga Español. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0