Jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så

JAG DÖR!!! DEN HÄR LÅTEN!! Spelat den non stop!

Tack Sara (aaa)

Tjenare alla ute i kylan tänkte jag säga, men ska kanske säga alla inne i värmen? ;)

Jag kom hem för ett tag sen från skolan, sedan dess har jag pratat med mamma och Emma och kollat lite på en film.

Dagen har väl varit helt okej, ingen höjdare för mig, men glad var jag i alla fall, som vanligt.. Haha.. Vi hade bara 3 lektioner, engelska, idrott och slöjd. På engelskan såg vi bara på en serie, så det var lugnt.. Jag var helt flummig på lunchrasten, haha. :)

Efter syslöjden gick jag, Linnea och Pompom tillsammans hem, haha, jag fick en tvångstanke precis utanför Linneas dörr och sa ''vänta... jag måste bara hälsa..'' och jag gick och pratade med ett träd, jag var helt seriös också. Haha, men tvångstankar är inte att leka med ;)

Vad händer ikväll då? Nja, jag har inte så värst mycket att göra.. Ska mest vila upp mig inför Streetstar och träna med min partner, Lollo. Jag vill sjunga lite också, okej, jag sjunger hela tiden men det var riktigt länge sedan jag sjöng seriöst, så det ska jag också göra idag. =) Jag ska om en stund baka, hade jag tänkt.. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0