Jag = städa = katastrof


Jag har inga planer för dagen riktigt, men jag har tagit en lång-paus mitt i allt städande, jag har kastat ut alla mina saker från smyckes- och sminkhyllan så min säng är helt full, så då kände jag att jag inte orkade fixa mer med det, haha! Men fortsätter säkert snart igen förmodligen.

Jag vill träffa min bebis, Cassandra, idag men hon svarar inte på sms så jag får hoppas på att hon ringer upp eller svarar snart. Ska också försöka plugga idag, så jag slipper göra så mycket i veckan, imorgon ska jag träna med Yasemin så då vill jag kunna ha mitt huvud rent och inte tänka på en massa läxor hela tiden.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och ta det lugnt, typisk söndag med andra ord. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0