Katastrof-dag? Jo, men visst.

Hello people. Eller ja, haha.
Har riktigt riktigt tråkigt just nu och kommer troligen ha det resten av kvällen. Jag hatar att vara sjuk, eller i alla fall just nu för jag vill ut med några vänner eller träna, men det går inte för då blir allt bara värre och det går inte nu när Streetstar + min födelsedag närmar sig!

Idag var det skola, började 9:10 med engelska, sen idrott, jag, Marre och Helen var inte med så jag halvsov på Marres ben, haha :) Och vi hade lite tjejsnack, förut var det bara jag och Marre som snackade och stöttade varandra men Helen sa ''Jag är faktiskt också en i familjen!'', så sant så! När idrotten var slut åt vi lunch och sedan mötte jag, Angela och Helen upp Pompom och Linnea, vi skulle gå och snacka med en tjej som ljuger rakt upp i Pompoms ansikte, så vi, ja, haha..... Inga kommentarer, sen hade vi (Pompom, Linnea, jag, Helen och Angela) syslöjd och vi satt och snackade hela lektionen, när lektionen var slut så hade vi kul, eller jag typ skrattade jättemycket när Linnea gjorde massa roliga miner, bilder kommer när Linnea skickat dom till Pompom! :) Efter skolan var det bråk, eller rättare sagt, tjaffs mellan 4 tjejer, jag försökte få dom att sluta, men det gick ju inte så bra.. :/ Sen gick jag, Nadja och Pompom hem, eller jag gick före för jag var irriterad utav det där bråket.

Marre vill att jag ska komma till henne och vara med henne, Andy och Anthony, men jag kommer inte orka gå dit, eller ja, det kommer bli värre.. Stackars mig! Haha.
Nu ska jag fortsätta prata med Pompom och smsa med min älsklingsbäver. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0