''Läxor är roligt!'' - Jo men visst, hehe, då kan ni ju göra dem åt mig? =)

Haha, rubriken.. Som sagt, vi har överdrivet med läxor, idag hade vi spanska-prov, till torsdag har vi svenska-läxa, matte-prov, spanska-läxa och matte-läxa, nästa vecka har vi so-prov också, väldigt roligt! Nej. Känner mig väldigt rolig som berättar för er vad jag har för läxor, haha.

Om typ 15 min ska jag börja plugga matte, har 5 sidor att göra så ska påbörja och göra så mycket jag kan. Jag förstår ingenting och det har jag gjort klart och tydligt eftersom jag bara kunde göra 2 tal på matte-timmen idag, jag förstog inte! Nytt samtalsämne!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Miley Cyrus, haha, jag brukar aldrig lyssna på henne eller har rättare sagt aldrig gjort det men jag ville lyssna på ''Butterfly fly away'' för den är ganska fin och då var jag tvungen att lyssna på flera låtar som hon har gjort. Jag pratar också med en väldigt saknad Yasemin på facebook! Vi planerar lite saker och ja, det är väl vad vi pratar om mestadels. =)

Jag har förresten inte tränat på flera dagar nu, dåligt samvete. Men jag vill träna imorgon någon gång, eller idag.. Jag vet inte riktigt, jag måste plugga idag men jag vill träna och imorgon ska jag plugga efter skolan eftersom vi slutar tidigt och sen är det möte på kvällen.. Ååh! Beslutsångest, hej på dig.

Nej, nu uttråkar jag er känner jag på mig så jag ska ta min mattebok + häfte och sätta mig i köket och sätta igång, kommer inte kunna koncentrera mig om jag sitter framför tv:n för då kommer jag inte få något gjort så nu ska jag sätta igång. Ska först prata klart med Yasemin, men vi hörs, puss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0