Luffare

Jag gick och mötte Patricia och Edessa, vi gick till donken, åt, snackade, skrattade, jag hällde Patricias cola över hela henne, haha! Sen gick vi hem till Patricia, gick ut med hennes hund, Edessa sprang runt och skrek haha, sen gick vi ut och mötte Dannis, Shady och Sako, vi gick till Ibos port, väntade där på Shamsa och Ibo, dom kom, vi gick runt, vi gick till centrum, var luffare, gick ut och in, pratade, satt i en soffa, jag och Dannis snackade på vägen hem, jag kom hem och pluggade.

Orkar inte berätta detaljerat :) Hejdå

Det kommer aldrig bli som det en gång var, du har tappat lusten och jag ser ingen anledning till att kämpa för jag vet att det är omöjligt. Vi har 2 helt olika liv, det som var, det var och det som är nu är nu......

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså.. det där var nog det mest detaljerade blogginlägg jag någonsing läst! haha :)

2010-01-21 @ 15:13:34
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0