Mint krokant

Jag var utelåst när jag kom hem från skolan, därför dröjde det ett tag innan jag kunde logga in på datorn. Dagen var helt okej, väldigt många snea blickar från 1 och samma person, haha, lite sjukt det där..

Hade i alla fall prov idag (kemi och fysik), vi fick jobba i par, så jag jobbade med Marre, även fast jag kände mig rätt säker på allt så var det 3 frågor jag inte kunde.. Men jag är nöjd, jag tittade inte ens i någon bok (man fick om man ville) så det var helt okej resultat för mig.

På vägen hem åt jag marabou-choklad (mint krokant :)), det var nödvändigt, mina tankar kan verkligen förstöra mitt humör på en liten sekund, och det hände tyvärr på vägen hem från skolan. Men jag har mina anledningar.

Nu ska jag fortsätta kolla runt, snart ska jag väl öppna matteboken och sätta igång min hjärna på ''snooze'', haha nej, jag drev. =) Har stort matteprov imorgon och eftersom min lärare förväntar sig att alla ska få alla rätt på provet så är det väl bäst att plugga lite till, även om jag har gjort alla träna mera, blandade uppgifter och fördjupning, får helt enkelt nöja mig med att jag gör mitt bästa. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0