Next: Dance!

Hello =)
Imorse bloggade Marre åt mig medan jag höll på att förvirra mig själv genom att gå runt i mitt rum och göra massa onödiga saker, sen kom jag på att jag skulle sminka mig, haha.. Dagen var helt okej, det var 6 ifrån vår klass i skolan idag, alla är tydligen sjuka så jag och Marre var ensamma av tjejerna i klassen.

När jag kom hem började jag med att äta, var riktigt hungrig! Efter att jag läst på några gånger om ''Materia'', ''Atomer'' och lite sådant tråkigt i Kemi och Fysik så kom min kära syster hem, hon förhörde mig minst 5 ggr, haha.. Men jag kan ändå inte, det ända jag kan är vad en molekyl och en atom är. Haha! Prov imorgon, smart Frida! Sen förhörde hon mig på minst 100 spanska ord, gick förvånansvärt bra! =)

Hinner inte skriva så mycket mer nu, jag måste byta om till träningskläder och gå till dansen. Kameran följde med idag igen, så jag och Marre tog lite bilder, visar senare ikväll, kanke..

Emma ska göra en cool sak på mig ikväll, haha nej men alla i skolan kommer se det imorgon.. Hehe.

Jag och Marre har ett eget land förresten, det heter Mongoliet. Seriöst, det finns ett land som heter så. =)

Oj, lite överdrivet stor men haha, det är iallafall Mongoliet's flagga!
Yasemin ville även att jag skulle möta henne, tror inte att jag hinner men ska byta om och kolla om hennes buss är på väg.

Kommer inte kunna skriva förrän runt 20:00 ikväll, först har jag träning från 17:00 till 19:30 (Hiphop) och sedan hem och duscha och ***** **** ******* sedan ska jag bara lägga över bilderna till datorn och woopps så kan jag skriva igen. ;) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0