Nu: Möta E & P, sedan DONKEN! :D

Dagen har varit helt okej, började dåligt, men jag hade massa ''fina'' skrattperioder på eftermiddagen, haha. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem sedan ska jag möta Edessa och Patricia, vi ska äta på Edessa's stora kärlek, Donken! =) Haha. Edessa, är du hes? Efter kvällen igår så måste du varit lite hes idag. ;) Nu ska jag få tag i mamma, vi hörs senare, om jag inte har träning. Ciao!
Idag - Skola, donken, plugga
Imorgon (torsdag) - Skola (2 prov + 2 läxor), plugga och träning.
Fredag - Skola, träning (?), vila
Lördag - Träffa någon, Cassie kanske? Träning?
Söndag - Plugga, vila


Kommentarer
Postat av: Edessa

neeje jag 'r inte heeeeees men har sjukt ont!

2010-01-20 @ 22:01:37
URL: http://justlikeoldtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0