Rensar inlägg

Hejhej.
Danslägret gick bra och var lika roligt även fast det var sista dagen, lite tråkigt kanske men men, life goes on ;)
Hela dagen (innan+efter danslägret) har jag suttit i photoshop och hjälpat Emma med design till sin blogg och bakgrund, förklarat hur det fungerar osv.
Hon ville ha en blogg till nu när hon snart åker iväg till Mallorca på Showschool först i 8 veckor och sedan åker vidare till Gran Canaria för jobb i 5 veckor, men jag, mamma och Annie ska åka dit och hälsa på henne i alla fall. :) Det kommer kännas jobbigt i början eftersom jag är van att träffa henne varje dag och nu kommer det blir typ 10 veckor utan henne, buhu! :( Haha.
Men ska rensa en massa inlägg nu, har skrivit väldigt många onödiga, så från och med nu så raderar jag alla inlägg där jag inte har lagt upp en bild. Hejdå!

Och nej, det är inte Emmas banner/header ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0