Skolportalen

Shoo :)

Börjar med att säga att det är en dag kvar tills jag fyller 14 och tävlar i Streetstar! Otroligt nervös är jag, har aldrig varit så nervös, kommer säkert börja gråta innan imorgon, haha..

Just nu är jag inne på skolportalen och kollar min frånvaro för den här terminen + höstterminen 09. Jag har i vilket fall ingen ogiltig frånvaro, tack och lov för det. :)

Jag försöker få Lollo att vakna men det går inte så bra, vill inte ringa och väcka henne för då kommer hon säkert bli sur på mig, hon var ju vaken till 5 imorse så hon förtjänar att få lite sömn men hon kommer inte kunna somna inatt om hon sover länge.. Jaja, idag ska jag träna, antingen själv eller med Lollo, efter det ska jag hem och duscha och på kvällen ska vi fira mig eftersom jag inte är hemma imorgon förutom på morgonen.

Jag har hunnit med att baka kladdmuffins idag också, mamma har hållit på att baka en massa under hela morgonen, hehe.

Tänkte bara säga att jag lever, jag är nervös och vad jag ska göra idag.. Så vi hörs senare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0