So whine with it, whine with it, hot wuuuuuk, ajajajajaj! :D


Mr. Vegas - Hot wuk(fuck), hahahah!

Tjenare!

Kom hem för en stund sedan, det är så himla mycket snö ute att imorse när jag skulle gå och möta Marre så tog det dubbelt så lång tid att komma till centrum och det var riktigt jobbigt att gå i den höga snön.. Får hoppas på att den försvinner så fort som möjligt, jag tror inte att någon gillar snön längre, förutom min mentor, hehe. :)

Dagen har varit helt okej för min del, hemkunskapen var roligast, vi skulle baka fransk äppelkaka och vissa grupper fick göra vaniljsås, jag jobbade tillsammans med Marre. Jag gillar egentligen inte äppelkaka, men den här var delicious :)

Vi hade ju matteprov idag, jag trodde jag skulle kunna det, men jag känner nu att det gick inte något vidare.. När jag hade lämnat in mitt prov sa Anna (min mentor) ''Ingen av dem som lämnat in provet har klarat uppgift 3'', men jag är nöjd tror jag. Haha!

Skulle egentligen vara bråk idag mellan mig och 5 andra mot en tjej som säger att jag är störd i huvudet?! Men det blev inget av, hon skulle tydligen ha en kompis vid hennes sida men jag tror inte att hon kom så då vågade hon inte stå upp mot oss ensam ;) Haha, men väljer man att ljuga folk rakt upp i ansiktet så får man ta konsekvenserna, har man gett sig in i leken får man leken tåla. ;)

Nu ska jag inte bomba med mer text, haha, alltid jag som ska skriva en bok i varje inlägg (+ på sms, haha!), jag ska vänta på att mamma kommer hem och lite senare ikväll har jag träning, som jag sa igårkväll har jag house ikväll, jag ska gå på den andra klassen för den första är för lätt för mig. Inte för att skryta, men jag vill ha utmaning. =) Ska även träna med min partner Lollo (aka K, med engelskt uttal, kej) inför Streetstar, ååh, 3 dagar kvar.. TAGGA TAGGA TAGGA! WOOHOO :D

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Du har fått en award från mig :) Kika in på min blogg för att se hur du ska göra! :)

2010-01-28 @ 18:34:44
URL: http://sarren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0