Tränar inför Streetstar 2010!!

Hello people. :)
Har inte skrivit på några dagar så tänkte bara titta förbi och berätta vad som händer.
Igår var det första dagen i skolan, kändes helt okej, både bra och dåligt.. I alla fall, vi hade vanliga lektioner, efter skolan gick jag til gården och träffade Moa och Edessa, jag spelade mario kart eller vad det heter med Kibbes son, Angelo. Moa fyllde år, grattis! Sen gick jag hem och efter hade jag, Angela, Lollo och Cynthia träning.. När jag kom hem hade jag skitroligt hela kvällen, jag underhöll mina systrar, gjorde lekar med mig själv och skrattade åt mig själv, haha! Idag vaknade jag 10:40, väldigt tidigt.. Gick upp, tog det lugnt och sedan fixade jag som en ''fotostudio'' och min syster, Emma, fick vara modell. :) Min kamera suger så hårt, men snart köper jag en systemis och då blir det bra bilder och mer bilder här i bloggen. Blablabla, timmarna gick och sedan gick jag och mötte Moa och Angela, vi gick hem till Cynthia för att värma oss och sedan gick jag och Moa och mötte Lollo och sen hade vi träning. Vi körde en jätteskön styrka, kommer kännas imorgon ;) Efter träningen åt jag kladdkaka med grädde och pratade lite med Moa, sedan gick jag hem. Och har duschat och ser just nu på ''Scary movie'', haha, så dåligt gjort på vissa scener!

Frågade nyss Emma om jag fick lägga upp bilderna från idag här i bloggen och det var helt okej så here you go.

Jag valde ut mina personliga favorit-foton. :)
Ska fortsätta se på Scary movie nu, återkommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0