Update

Hejhej! :)
Just nu så lyssnar jag på Akon (en av mina favorit-artister inom RnB) och pratar med Klara, det var ett tag sedan kan jag ju lugnt säga, hehe. =) Vi är väldigt lika i sättet om jag får säga det själv, vi tänker nästan likadant, lite läskigt.
Idag gick jag upp kl 9:30 för att träffa pappa innan han åker till Thailand (!!!!! såå inte avundsjuk, hehe) så jag fixade mig och gick och mötte honom vid bussen, vi pratade, åt, gick runt och såg på pingis, jag blev sugen på att börja igen.. Haha. Sen efter 2 timmar skulle han åka mot Arlanda så då sa vi hejdå och innan han gick på bussen sa han ''Vi ses igen när du är 14 år!''. Sedan gick jag hem, såg på tv, tog det lugnt osv. Och nu håller mamma på med middagen och jag ville hjälpa till men det fanns ingenting att hjälpa till med, så jag tänkte att jag kunde skriva lite här.
Igår blev det inte som jag tänkt mig, helt ärligt.. Först gick jag till bussen, i tid som alltid, och när jag satt och väntade på Lollo så sa hon att vi inte skulle åka förrän om 30 min så då blev jag sur och gick runt lite i ringen för jag orkade inte gå hem, då träffade jag Cissi, Filip och några till, vi snackade och ja.. Sen kollade jag när bussen gick, den gick 55 och föreställningen skulle börja 19, så jag gick upp till Lollo och där var Sammy och så sprang vi ner till bussen sen och när vi satt på bussen smsade Patricia ''Biljetterna är slut'' men vi åkte in ändå och träffade Patricia och Gabbi och vi gick på donken och gick runt vid plattan och Gabbi fick panik för att hon såg en snygg kille, haha! :) Blablabla, tunnelbanan var roligast, orkar inte berätta men i alla fall vi åkte hem, jag väntade på Annie, vi snackade och åt och lite..

Haha, Sara, nu förstår jag vad du menar när du säger att jag skriver en bok, men hur ska jag kunna sammanfatta allt kort? Det går inte, haha.. Men nu ska jag hjälpa till med maten, jag vill faktiskt kunna laga mat.
Cassie kanske sover här ikväll, imorgon har vi spanska-prov så ja.. Men nu: middag! Muuuuums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0