''Vänner''


God kväll :)

Jag har ingenting att berätta, har verkligen inte gjort något idag. Det var nog en av de tråkigaste dagarna jag varit med om, usch. Mina ''vänner'' är ju väldigt roliga också, eller inte. Har mestadels kollat på tv och skrattat och jag kommer ha en jobbig vecka, usch för ''tjejveckor'', så det var bara att ta på sig mjukisar och jacka och gå ut i kylan och köpa mintkrokant. Tjejvecka + choklad = Toppen! Jag och mamma satt nyss och kollade på ''Karate kid 3'', jag har sett 1an och den var riktigt bra och det var även 3an. =)

Imorgon är det skola, i och med att det är måndag betyder det att jag börjar 8 med spanska, alltid lika trevligt. Haha. Jag har i alla fall längtat efter att träffa tjejerna igen, 4 av 5 har jag skickat sms till, har någon svarat? Nej. Jag blir fett sur, men men, life goes on ;) Nej men det ska bli kul att bli sysselsatt igen, föredrar det än att bara sitta hemma och ruttna. Efter skolan ska jag och Yasemin träna, så jag hinner inte hem innan träningen så jag får helt enkelt skriva efter.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla runt lite, prata lite med folk på facebook. Slänger in en ful webb-bild på mig, har inga nya bilder eftersom att jag hade tappat bort kameran men imorgon följer den med mig till skolan! Godnatt!


Jag måste borsta mitt hår! Kom på att jag inte har gjort det idag, lat-varning! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0