1 av de bästa i mitt liv. Big love.

Elooooooo! :)
Gick ut och mötte Edessa förut, Olivia kom efter en stund, Ronja kom också, vi tog det mest lugnt och Tiara och Felix (?) kom och vi satt mest. Sedan åkte jag, R, E, O och Sammy till gullmars där Shady, Ibo och Bonna (?) var. Ronja och jag åkte tillbaka till 135 efter en stund, gick till donken och köpte glass, sedan gick vi till vallen. Det blev tråkigt så vi åkte till gullmars igen, vi gick till världens finaste ställe. Jag skojar inte. Tack gud att jag följde den där stigen, annars hade vi aldrig kommit dit. Där satt vi och var helt stumma över utsikten, Stockholm är en ganska fin stad ändå. =) Tog bilder också (massa bilder kommer upp om ett tag) innan vi åkte tillbaka till Tyresö. Ronja handlade och sen tog hon bussen och jag gick en liten promenad.

Har haft så lyckade dagar + kvällar med Ronja, det har varit så gaaaaaalet roligt. BIG LOVE TO YOU ASKIM!

Ska ta en brustablett nu, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0