Bebiboo ♥

Hejhej! ♥
Jag och Nadja följde med mamma och låtsaspappa till IKEA förut. Jag och N började med att fika, allt kostade 5 kr så vi köpte mycket mer än vad vi orkade, hehe. Riktiga tjockisar. Nej då, efter så gick vi runt och kom vilse. Till slut hittade vi vår drömsäng som vi var vid i flera timmar, haha. Jag klädde ut mig där och ställde mig ute vid allt folk i en badrock över mjukiskläder, haha. Om inte N garvade åt mig, men vadå, livet är vad man gör det till. Visst? Iallafall när klockan blev 16 så åkte vi tillbaka, vi gick till centrum och kollade i affärer innan de stängde, vi träffade Patricia där också. Vi båda gick hem och nu väntar jag på att hon ska skriva att hon har kommit tillbaka efter att ha handlat så vi kan mötas igen. Vi ska typ äta och gå runt, eller vi ska gå till vårt 2a ställe och hänga där. :)

I veckan ska vi träffa Marre också! Imorgon ska jag träffa Ronja och Edessa igen. Eller jag vet inte, från och med nu så ska jag ta dagen som den kommer. Men hoppas på bättre väder imorgon iallafall. PUSSPUSS! ♥


Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0