Benhinneinflammation på G, igen...

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK! Hatar det där ordet men nu var jag tvungen att använda det. FAAAAAAN OCKSÅ! Har ont i mina benhinnor igen, har haft det ett tag nu, benhinneinflammationen är på gång igen. För andra gången det här året. Jag dansade inte på kanske ca 2 månader förut och nu om den är tillbaka så blir jag sur. Men ska leta i hela mitt rum efter tigerbalsam, har nog några förpackningar med det, använde det flitigt förut och det är säkert fler än 1 som har mycket kvar. Men nu måste jag ha det innan jag börjar gråta för att det gör ont, känner mig barnslig och töntig men om ni bara visste hur ont det gjorde.... GAAAAAAAAAAAH

Kommentarer
Postat av: Louise

Inte igen !! Fan asso, ta hand om dig nu så det inte blir värre. Krya på dig <33

2010-07-03 @ 00:27:52
URL: http://tbgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0