DAAAAAAAAMN!

Asså jag är så jävla bra! Jag är fett stark, jag behöver inte folk som lider med mig, jag klarar mig alltid med eller utan någon. Fan vad grym jag är som hittar styrkan inuti på egen hand. Haha, jag är stolt över mig själv som biter ihop och ställer mig rakt istället för att bryta ihop. JAG ÄR BRA!

Behöver inte heller någon som säger ''Jag finns här'' för det behöver jag faktiskt inte höra, jag mår bra trots att jag egentligen borde vara deprimerad, men icke! Jag har hittat min styrka och håller hårt i den.

Jag kan tillochmed lyssna på självmordslåtar utan att tänka negativt, nu vill jag ut och cykla och bara sjunga höööögt utan att någon hör. Jag är bra på många sätt, så alla idioter, sluta hata och gör något av era liv istället. Jag är så mycket bättre än vad ni, haters, någonsin kommer bli.

Och ja, just nu är jag glad och stark och jag mår bra och jag ville för 1 timme sen bryta ihop men nepp, jag tog tag i det istället och nu visade sig resultatet. Wooho, jag är redo för alla utmaningar som kommer härnäst i livet!

Livet är positivt.
Till sist; Jag klarar mig bra själv. Faktiskt! =)


Kommentarer
Postat av: NADJA DEN BÄSTA YEEEEAH

FAN VAD COOL DU E ;D <3

2010-07-29 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0