Det kallas att vara trött

Godmorgon. =)
Haha, så fort jag vaknade ringde jag Ronja och försökte låta galet pigg men hon ba ''Du vaknade nyss'', oops busted. Men vi 2 ska iallafall till alby om ett tag, det är riktigt varmt ute tror jag.

Jag kunde iallafall somna inatt, trots att det gjorde ont pga solelden. Men det blir bättre fast ändå inte eftersom jag ska sola idag och imorgon så det blir extremt mycket soleld, men sommaren är det bästa på hela året så jag njuter när jag lider haha. Men nu ska jag äta och prata med Ronjii, vi hörs ikväll... Eller inte.. Eller jo, vi hörs någon gång. :)

JK, jag saknar dig enormt mycket...
Jag har fortfarande kvar armbandet, ligger på min kudde bredvid mitt huvud varje kväll. Vårt armband. JK i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0