Dumma soleld. -.-''

TJOOOOOOOOOOOO! Driver, eller? Jo, eller? Nej. Eller? Driver, fett tråkig. -.- Eller?

Jag mötte Gabbi och Jimmy i ringen imorse, alla andra var försenare och jag och J orkade inte vänta så vi åkte före alla andra så vi satt utanför eriksdals och snackade, sen kom resten och vi badade och solade hela tiden. Efter några timmar åkte vi till hötorget och åt på donken (as usual -.-), då kom Patricia också. :D Sedan taggade alla til 135, eller jag och Gabbi hann ta bussen före de andra så vi åkte själva. Väntade i centrum sedan drog jag hem och sedan mötte jag Ronja, vi handlade och åkte till alby, solade, snackade, lyssnade på musik, där var Varre, Dannis, Nathi och Adrian också. Efter ett tag drog vi till vallen och vi dansflippade haha, klockan var typ 21 men jag dansade i bikini ändå, hahah. Men kvällssol är lovely. Sedan orkade vi inte vara kvar i Tyresö så vi åkte till gullmars och gick till årsta, när vi kom till världens finaste ställe med finaste utsikten så kom det 2 killar som var fett roliga, vi snackade med dom innan vi gick till bussen 22:40 typ? Aja, när jag var på väg hem så träffade jag Dannis så vi snackade och så innan jag gick hem, har ätit och duschat. Så det är allt jag har hunnit göra på 30 min.

Just det, ''gänget'' idag på eriksdals var Kolo, Aline, Yadasht, Jimmy, Gabbi och jag, tror att jag inte skrev namnen, hehe. :)
Har fett med soleld så det bränner som fan nu, lycka till att jag ska kunna sova. -.- Imorgon blir det ännu varmare så jag och Ronja drar till alby hyfsat tidigt och är där till kvällen, då köper vi mat från donken och taggar till årsta. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0