Eftersom Ronja tvingar mig.. -.-

Nämen tjenixen! -.- Ronja tvingar mig att blogga så here någonting.. Jaja, jag minns inte vad jag gjorde i förrgår. -.- Eller vänta.. Sak samma, var ute med Edessa då iallafall och sen kom Ronja, vi gjorde inte så mycket. Skön kväll ändå. :) Igår var jag och Ronja på grönan, sedan vid 20-tiden åkte vi till mig och bytte om och så innan vi åkte till stan på ett dansevent som var på taket där vid kulturhuset. Skön stämning med glada människor, big up! Vi träffade Adrian, Jimmy, Shamsa och Patricia där, blev presenterade för andra dansare, TUMME UPP! Sedan åkte vi mot Tyresö igen, var hemma typ halv 1 och då spelade jag och my sistaaaa kort och pratade om dans (y).

Snart ska jag träffa Edessa innan jag rör mig mot Ronjas place och där ska vi göra jag vet inte innan vi ska åka runt, kanske till stan? Eller jag vet inte!

Men här kommer iallafall bilder från igår på Grönan, har inga bilder från eventet.

Eller nej förresten, vi gör såhär, jag ska ladda över bilderna till datorn, så jag lägger upp bilder från skolavslutningskvällen, Gotland och igår om en liten stund. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0