Endast till Ronja!!!

Ni andra, läs inte. Ni kommer ändå inte fatta. =)
Såhär var det när jag gick till ''fotbollsspelaren'':
- I like the way you dance, you're a good dancer.
- Thanks
- Is that your friend? (Pekade på dig)
- Yes
- What's your name?
- Frida
- Wow, you know that it's a princess name right?
- No, I didn't know. But now I do.
- It's a beautiful name, what's your friend's name?
- Ronja
- That's a beautiful name too.
- Yes
- Do you have a boyfriend?
- No, why?
- You're pretty, you should have a boyfriend.
- Haha, maybe.
- Do you wanna be with me?
- HAHA! *dör av garv* Serious?
- Yeah, why not?
- I have to go back to my friend now
- Wait, can't we take a walk and talk? You can bring your friend too.
- I don't know, I've to ask her first
- Ask her and then come back to me.
- Okey, be right back

*går till dig*
*vi går till honom*
Haha, han blev intressant när han sa att han hade varit i Jamaica! =) Idiot, nu fick du ett helt inlägg i min blogg, känn dig speciell! ;)


Kommentarer
Postat av: Ronjii

Hahahha jag svär, trodde snubben skulle kidnappa oss eller någooot ;O

2010-08-01 @ 02:58:37
URL: http://ronnjaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHA jag fattar, men uuuuuuuuuusch frida vilket peddo

2010-08-03 @ 00:35:23
URL: http://nadjawalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0