Extremt överdrivet mycket soleld efter 1 dag.

EEEEEEELLO!
Jag mötte Ronja runt 13 någon gång, vi träffade Valida och Chama så vi åkte tillsammans med dom till alby, vi var med dom och massa annat folk där. Vi skrattade, snackade, lyssnade på musik, badade, solade, hade grålera-krig, ja allt möjligt. Det var skönt ända tills jag började känna att det sved pga soleld. Sedan gick jag, Jimmy och Ronja från alby till centrum för att bussen precis hade gått efter att vi hade SPRUNGIT ända från stranden upp till nyfors. R och J snackade ganska mycket, jag lyssnade på musik och var i min egna värld enligt Ronjii. ;) På vägen skedde lite knas hit och dit, men vi blev bara förvånade i en sekund sedan fortsatte vi ha kul osv. När vi kom till centrum så handlade Jimmy saker till oss 3. Så generös. =) Sedan gick jag hem och åt, mötte sedan Marre och vi snackade, har saknat det.. Iallafall sedan gick jag och träffade Ronja igen, vi gick till donken, hjälpte Kibbe på vallen, dansflippade, skrattade, snackade, ALLT.

Imorgon ska jag, Jimmy och Ronja till alby, det blir chill. :) Men nu ska jag fortsätta dricka iskall coca cola (Ronja pratade om det på vägen från alby, ooh blev fett sugen) och lyssna på C.B som jag inte har gjort på ett tag men nu ska jag inte lyssna på honom längre för jag ska lyssna på T.S. =) Lägger upp bilder senare när Varissa har lagt upp i hennes blogg. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0