Grattis på 16-årsdagen, halvbror. :)

Rubriken förklarar, hehe.
Hinner inte skriva så mycket, om lite mer än 1 timme så kommer massa gäster hit på fest, så alla (förutom jag) springer runt i det här huset som galningar, haha. Och jag börjar bli hungrig, unusual. -.-

Idag har vi iallafall legat på bryggan och så, solen har kommit och gått lite hur som helst, men när solen väl tittade fram så var det riktigt varmt.

Om 4 dagar åker jag och my twin, Daniella, till Gotland tillsammans och det ska bli skitkul. :D Ronja är lite småsur på mig för det haha, men det löser sig säkert. ;) Har inget mer att skriva..

Men iallafall, tack för allt stöd, ni är underbara vänner och jag är tacksam för att jag har er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0