Har saknat dig.

Hello..
Har varit med Dannis hela dagen/kvällen, har saknat dig riktigt mycket bebi. Vi var med Edessa, Olly och Ibo också. Jag och D mötte Karima, sedan gick jag hem. Kom hem riktigt riktigt riktigt tidigt idag, men men, har också hunnit boka biljetterna till Gotland, yeeey!

Min syster och jag har typ pratat i en timme nu, men nu gick hon ut från mitt rum, gillar inte att vara ensam med en dator och mobil för då tar tankarna över... Men tänkte sätta på Fame eller Taken nu, är trött eftersom att Ronja ringde och väckte mig förut, haha, men men..

Om det blir soligt imorgon så ska jag och Ronja till alby med massa annat folk troligtvis. Har ont i magen nu och jag vill sova, skriver någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0