Hos RONJAAAAAAAA

EEEEEEEELLO!!!
Inget kan fucka mitt humör idag asså.. :D
Mötte Ronja i centrum, vi köpte slush innan vi åkte hit, och nu pumpar vi musik i väääääärsta högtalarna, typ döör! :D VÄRSTA KÄNSLAN MAN FÅR :D:D
Jag flyttar snart in hit, Ronji. ;) Hon har gulligaste katterna också. :D Okej, jag är fett hype och på bästa humöret.
Vi ska chilla här ett tag innan vi går och handlar inför kvällen. Sen ska vi laga mat, baka och titta på film, inatt blir det promenad och baaaaada. :D Yadasht och Jimmy kommer nog hit också och joinar oss. Kanske blir vp också, man vet aldrig. FAN VAD KUL VI SKA HAAAAAAAAAA! God damn it, jag flyttar på riktigt snart hiiiiiiit. :D:D PUSSAAAAAAAAAAAARRRRR I MASSOOR FRÅN MIG OCH RONJAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0