I ER, HOLLAND!!!!!!!!!!!

OH YEEEEEEEEEEEEEEEEEAHHHHHHHHHHH! Ska inte fucka ur i det här inlägget av glädje för jag har riktigt mycket glädje inom mig som måste ut (det blir imorgon, Ronja! :D) men tänkte skriva om dagen, men först WOOOOOOHOOO DOM TOG VM-GULD OCH HOLLAND FICK I SIG SÅ HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT! HAHAHAHAHAHAH! :D

HEEEEEEELLO! :D
Är på bästa humöret, iallafall..
Idag direkt när jag kom till Tyresö så åkte jag till alby där jag var med Varre, Ronja och Jimmy. Vi åt en massa, masserade varandra, åt, badade, solade, lyssnade på musik, skrattade, vp.. :) Sedan åkte jag hem och åt sedan åkte jag till öringe till Ronja och såg matchen, vi var helt galna, vi skrek och jag vet inte vad.. Sen var vi tvungna att gå till bussen när matchen inte hade slutat än så vi ringde Jimmy och var helt galna i telefon och typ skrek ''VEM HAR BOLLEN? VAD HÄNDER?'' hela tiden, stackars honom, hehe.. (a) Iallafall, när R gick av bussen fortsatte jag prata med J i telefon och jag sprang runt och hoppade och skrek helt lonely, och sen när vi la på så ställde jag mig och dansade house hahah... Sen ringde jag Ronja, haha flippare vi är. :D Sen ringde jag min Bebbo (Marre), tack så mycket..<3 Och när klockan blev typ halv tolv gick jag in. Nu sitter jag här och äter, höhö.. :D

Bilder från idag;

Varissa masserar Jimmy

Och jag masserar Ronja

Vpn

Jag och Varissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0