I love you



Vår låt.

Jag vet att du är envis och det är jag också, och jag vet att du har börjat lyssna på mig mer nu efter den där kvällen när jag berättade sanningen till dig om ''den'', lyssna på låten bara, du kommer få upp alla våra konversationer i ditt huvud sedan vi började umgås... Låten är bara för dig, du vet vad jag menar.



När jag döljer något, ser du det. Bakom allt så finns det något som är dolt, men det är som att det inte ens existerar något dåligt i din närhet, för då är jag mestadels alltid glad (förutom när jag inte har ätit, haha) och bara du kan få mig att skratta för minsta lilla sak.


Våra störda stunder är de bästa på hela dagen. Det är inte ens roliga saker vi gör, men ändå så skrattar vi åt det som om vi aldrig har hört något roligare. Eller jag brukar skratta först och sedan så skrattar du också (ibland åt mig, buhu), jag älskar att se dig le för jag vet att det är mycket som döljs även fast jag ser det. I allt negativt finns det alltid något positivt, det har du bevisat för mig.


''Var seriös'', så spårar det ur istället.. Haha handikapp.


Alla behöver någon som gör en glad, du är den för mig och jag vet att det förr eller senare kommer ta slut, men vi lever i nuet och tar dagen som den kommer, som du säger ''vi kan lösa alla problem tillsammans, på något sätt så fixar vi vad som helst, även det som verkar vara omöjligt'', så sant så sant.

Ronja Sert ♥ Frida Johansson.
- En äkta vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0