Jason kan gå en på nerverna! -.-''

Hello.
Jag och Ronja åkte till alby runt 12:30, där var vi med Edessa, Varissa, Gabbi, Nathi, Rodde, Adrian, Angela, Kolo, Patricia, Jimmy, Nick, Emma, Hanna B, Valida, Dannis, Ibo och en massa annat folk.. Och dumma dumma dumma Jason sprang efter mig och bar mig och kastade i mig i vattnet. Han gjorde det 5 gånger, och jag vågade inte putta i honom för jag visste att det skulle sluta med att jag var i vattnet istället. Efter att ha lyssnat på musik, badat, solat, dansat, haft nutella-krig, osv så åkte alla hem. Jag och Ronja gick till mig och hämtade cash sedan åkte vi fram och tillbaka mellan stan och gullmars. Sedan gick vi till donken och åt varsin plusmeny + glass. (Y) Gick runt, dansflippade utanför centrum och sedan tog hon bussen när min mobil dog. -.- Så då gick jag en promenad och lyssnade på musik i lite mer än 1 timme sedan gick jag hem.

Imorgon blir det alby igen med Ronja såklart, vi träffar säkert massa folk där då också. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0