Kommer icke klara mig.

Hejhej bloggen. =) Jag funderar på att ha min mobil avstängd en hel dag eller nej, ha den på fast inte svara på sms eller när någon ringer. Haha skulle nog ge upp om jag får sms av någon viktig. Men vill testa, ska fundera på det. ;) Imorgon/idag ska jag iallafall träffa Nadja, det har jag bestämt, vi får väl se vad vi hittar på. Något roligt blir det iallafall. =)

Just nu gör jag inte så mycket, lyssnar på metropol (har börjat göra det, hehe) och pratar med Rodrigo på msn. Jag ska väl snart gå och lägga mig, larmet ringer kl 12 imorgon så Nadja inte halshugger mig, haha! Nu har jag inte så mycket på hjärtat, eller jo, fast inte som jag skriver i den här bloggen. Jag är så cool, har en privat och en öppen blogg, how cool huh?!?!?!?!?! :D

Snälla, kom nu augusti!

Godnatt! =)
Eftersom jag är så snäll bjuder jag på en bild som är tagen nyss;

HAHAHAHHAAHA OKEJ DÅ -.-'' För att.... Life's good! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0