Mysig utekväll med Nadji

Såna här kvällar är guld värda. Helt underbart. :)

Jag mötte Nadja förut, vi gick runt halva Tyresö och letade efter den perfekta restaurangen, till slut hittade vi en. Det var jättegott, oxfilé. Efter vi hade ätit i 30 min så gick vi till godissvampen och handlade gottis och gick till affären sedan för att köpa dricka, sedan gick vi till gungorna och då kom Cissi och Dannis, dom snurrade in mig och Nadja så att vi inte skulle komma loss, men mohahah, vi är smarta. :) Sedan gick dom och då gick jag och N till granbacken, satt på en bänk och lyssnade på musik, åt godis, tog det lugnt. Jag blev irriterad pga jag tänkte på hur man kan röka på, asså på riktigt, hur fan kan man göra det? Helt sjukt i huvudet. Sedan runt 23 gick vi båda hem, nu ska jag kolla på Eclipse. PUSSPUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0