Öringe

Hellu peeeeps.
Jag och Ronja har varit i öringe badet hela kvällen, vi var där och åt pizza och drack cola och bara tog det lugnt. Vi dansade i vattnet, träffade hennes klasskompisar, gungade, skrattade, lyssnade på musik, en lugn kväll. När jag åkte ''tillbaka'' till centrum-området väntade Jimmy på mig så vi gick en promenad och snackade (skrattade mest, haha), jag följde honom till hans port och sedan gick jag en lång promenad med mig själv och musiken, haha. Sedan gick jag hem och har inte gjort mycket alls. Har världens humörsvängningar = ett tecken på att min tjejvecka är på väg... -.-''

Imorgon blir det alby med Ronja och folk. Skriver senare, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0