På övervåningen

Hello. :)
Vi såg på en skräckfilm förut, Instängd 2, 4/5 i betyg. Sedan badade vi i öringesjön och dog lite av alla myggor. Sedan kom vi hit, jag och Jimmy har varit på övervåningen hela tiden och chillat galet + flippat. Yeah! Ronja och Yadasht var på undervåningen och typ åt (?). Men nu röker Y och R vattenpipa medan jag och Jimmy sitter här och snackar + lyssnar på musik. :D

Jimmy skriver:

HEJ BLOGGEN!!! :D:D:D

jag e fett tung, min första blogginlägg bre ...
whatever lyssna, vi ska slagga här inatt hos ronja, det blir najs! sen ska vi rulla till eriksdal på morgonen och chilla där :D
Frida flippar i bakrunden och jag diggar till musiken ;)
snart äre min tur, och shaka ROMPAA!!! :O

FRED UT ! ;)<3

Oh damn it, Jimmy är kung på bloggning. :D Nu ska han shaka sin rOmpa eftersom att jag redan har gjort det ya know ;) C YAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: Yadasht

What's Wrong With You!?

2010-07-13 @ 03:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0