Ronja och Adrian

Hejhej! =)
Jag och Adrian hoppade på bussen Ronja var på och så åkte vi 3 vidare till stan för att R först skulle köpa en kofta (som hon DÖR för!!) och sedan åkte vi till något ställe där Pride paraden började, så var vi där i någon timme. A åkte sedan in till stan medan jag och R åkte till Nacka, där åt vi och kollade runt. Sedan åkte vi till Tyresö, men det var tråkigt så vi tänkte åka till hennes mamma och umgås med deras familj, men vi ändrade oss snabbt så vi åkte till Årsta istället. Var där ett tag innan jag fick lite utbrott så då åkte vi vidare till Kungsträdgården där vi träffade ''C Boy''. Vi snackade bara (engelska -.-) och dansade lite innan vi började röra oss mot Tyresö igen. Sedan åkte vi båda hem.

Imorgon ska jag och Ronja göra lite planerade saker. Berättar säkert imorgon. ;) Men vi hörs, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0