Se positivt, Frida, håll huvudet högt.

När jag läste Edessas blogg så blev jag tvungen att säga att jag håller med på vissa punkter. Och jag hatar när man hamnar i mitten av 2 personer, om typ de inte gillar varandra osv.

Jaja, godmorgon iallafall. Jag är på dåligt humör, min syster har lämnat mig i 10 dagar! :( Men men, idag vet jag inte vad som händer, har ingen lust att gå utanför dörren idag, hittills iallafall. Ska gå en lååångpromenad om ett tag, ska passa på innan allt folk vaknar och är ute. Jag vill att det ska bli en ny vecka nu så det är närmre tills jag ska träffa Marre och Nadja. Men har inget intressant på hjärtat för tillfället, vi hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0