Simoniitaah :D

Heeeeeeello. :D
Pratar med Simonne på msn just nu, haha asså jag kommer ihåg alltid förut i nyboda när vi dansade tillsammans, vi dog av garv hela tiden, haha. Men hon kan alltid göra mig glad, och eftersom jag var glad innan jag pratade med henne så är jag ännu gladare nu, hehe.. Intresseklubben antecknar!

Nu över till dagen.. Jag, Jimmy och Ronja åkte till stan, köpte saker till vp och sedan mötte vi Yadasht och Varissa, sen så åkte vi till alby och alla dom badade förutom jag eftersom min tjejvecka förstör allt. :( Men den slutar samma dag som jag och Dannis åker till Gotland, woooho.. :D Sedan så flippade alla ur (asså av lycka), inga kommentarer.. Aja, sedan köpte Jimmy en stor cider som jag, han och Ronja delade på. :)

Är iallafall hemma och ska inte ut mer ikväll, orkar inte. Men imorgon blir det kanske alby med någon, vet inte asså, men måste träffa min älskade tvillingsyster också.

But, catch up at y'all laaaaaater

Och btw, vi träffade mina homies i centrum, Temis Simonne Jason Nando Yerco och någon annan :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0