Sommarkvällar är härligast

Hey! Mår väl sisådär, men Nadja fick mig på bättre tankar, som vanligt, hehe. Bloggar här som vanligt, iallafall...

Först mötte jag Edessa, sedan åkte jag och Nadja till stan, daaaaamn vad killar kollar! :O Aja, vi var där tills en 20 åring höll om mig och sa att affären var stängd, usch. Då åkte vi hem och åt, sedan handlade vi mat åt henne + hennes familj och hämtade våra cyklar och rörde oss mot forellscenen och åt där, sedan cyklade vi runt lite och sedan hamnade vi på donken och 4 killar satt och stirrade på oss och när vi cyklade därifrån vinkade dom och vi ropade ''HEJDÅÅÅÅÅÅÅ'' haha. Gick med henne sen till dit hon bor och sedan gick jag hem, har varit hemma 20 min nu... Så nu ska jag fortsätta med det jag gör, dvs skriva i den andra bloggen. Vi hörs! Fast här bjuder jag på lite egopics, har lite tråkigt för tillfället. =)


Avslutar med en gammal låt, men texten har bra betydelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0