Tog från Edessas blogg ;)

Hejhej. Var med Edessa, Hazal och Ronja i stan på kvällen, satt på donken, åkte båt och typ det. Nu har jag varit inne i min systers rum i några timmar och pratat och lyssnat på musik, hon åker till Spain imorgon så jag blir helt själv här hemma, min äldsta syster åkte imorse också. KUUUUUUUUL! Här kommer en utfyllnadslista;

1. Är du singel? Yeah
2. Är du lycklig? Kan inte säga att jag inte är. :)
3. Är du uttråkad? Just nu, ja -.-
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Haha ja såklart  
6. Är du gravid? Neeeeeeeeepp :D
7. Är du full? Nej, jag dricker inte 
8. Är du en cooling? Solklart i mina ögon, men tydligen inte i andras. :/
9. Är du från Irland? Nej usch
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nope

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yes, I do...
2. Har du nånsin blivit sårad? Vem har inte blivit -.-
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? MÅÅÅNGA gånger
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej
 6. Har du haft en hemlig beundrare? Haha mina och Nadjas stalkers ;)
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? Helt ärligt, nej

1. Kärlek eller lust? Vad är lust? Kärlek låter finare =)
2. Hår eller ögon? Ögon lätt
3. Katt eller hund? Hmm... Små hundar annars katter
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola :D
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll alltid!
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Båda, kan inte bestämma (a)
10. MSN eller mobil? Gosh, kan inte välja -.- Men mobil

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha nej 
2. Brutit ett ben? Not yet
3. Gjort nåt du ångrar? Jag följer det du har sagt, Edessa, så nej.
4. Hoppat Bungee Jump? Neeeej skulle aldrig våga 
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja..
6. Ätit en hel tårta? Haha självklart
7. Gjort bort dig offentligt? Men näähä -.- Retaard människor
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Haha icke
9. Gråtit när ett husdjur dog? Hahahaha aa
 10. Velat försvinna? Faktiskt inte

Vad såg du på tv sist? Sommarkrysset 
Vems blogg läste du sist? Edessas
Vad åt du sist? Candyyy
Vem pratade du med sist? My sis
Vem ringde du sist? Ronja
Vem messade du sist? Shamsa
Vad läste du sist för bok? Läser första delen av True Blood nu =)
Vem pussade du sist? Ronja, asså folk kommer tolka -.- Men jag bryr mig inte. :)
Vem kramde du sist? Hazal
Vem bjöd du sist på något? Syster
Vad köpte du sist? Typ klubbor på grönan igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0