Underbar dag!

Hejhej! Är lite skräckslagen för tillfället, Nadja om du läser det här, det hände samma sak när jag cyklade hem. :O

Aja, idag åkte jag och N till stan, vi handlade och sedan åkte vi till Gamla stan och satt vid vattnet. Lovely. Efter några timmar (efter att ha sett Victor stå och sjunga + spela gitarr i en gränd, så grym!) började vi röra oss mot Tyresö igen. Efter att vi båda ätit möttes vi och cyklade runt. Vi satt utanför en port på granbacken och skrek för det var någon som kastade något på ''taket''. Men men, sedan cyklade vi båda hem och nu är jag hemma. =)

GAAAAAAAAH! Jag är kär i Gamla stan! Så fint!
Det ska bli fint väder imorgon så antingen blir det stranden eller stanna hemma, vet inte riktigt. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0