Update från balkongen!

God kväll. =)
Idag strosade jag och mamma runt i Skärholmen i några timmar som jag skrev i inlägget nedanför. Jag skulle prata med min Bebbo (Marre för alla tröga -.-) så jag mötte henne, som jag har saknat henne, mitt guld. Skulle egentligen träffa Patricia men min mobil dog när jag hade ''lämnat'' Marre så jag gick hem och satte den på laddning men nu orkar jag inte gå ut igen så jag sitter på balkongen med en filt och lyssnar på musik och tänker. =)

Jag har kommit på en sak, himlen är vacker. Färgerna och formen på vissa moln kan beskriva ens känslor så bra utan att man tänker på det ibland. Den är så unik, precis som en vanlig människa. Humörsvängningar kan komma och gå hejvilt, det är ungefär så det verkar vara med himlen också. Det är såna saker som kan dyka upp i mitt huvud från ingenstans när jag inte gör något speciellt. Stjärnor är unika också, så fina på många olika sätt. Det finns så mycket fint runt omkring oss utan att många inte ens tänker på det, eller lägger märke till det. Trots alla fattiga länder, föräldralösa barn som är hungriga, krig, och allt negativt som finns runtom i världen så har vi en hel del fint också som finns där bara för OSS. Oss människor. Moln kan komma och gå men himlen finns alltid kvar, hur många moln det än är som försöker täcka himlen över oss. Det är likadant med vänner, de kan komma och gå men de äkta stannar alltid kvar hur många det än är som försöker slita isär dem.

Oj, blev lite mycket text nu känner jag så jag avrundar här och säger ha en fin sommarkväll! =)

Jag har tråkigt, hahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0