Vila från solen en dag, det behövs, antagligen...


Gammal men skön låt!

Godmorgon folket.
Lollo sitter på båten nu på väg mot Gotland, jag vill också! Men snart åker jag också dit, med Dannis till och med. =)
Idag är inte vädret det bästa så jag och Ronja har bestämt att åka in till stan och kolla runt lite och sedan åka till henne och baka eller något, ta det lugnt bara. Om det blir fint väder mot kvällen drar vi och badar. Vi får se vad som händer med andra ord.

Ni anar inte hur ont det gjorde på hela överkroppen igår innan jag somnade pga solelden, det gör fortfarande ont, jag har största tröjan på mig men det bränner ändå rejält mycket, usch. Men det är sommar och jag ska försöka att inte klaga.¨

Snart ska jag göra min dagliga aktivitet, väcka Ronjiiii. :) Catch up at y'all later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0