Ångrar det! :(

Hej, igen typ.
Förut gick jag ut och mötte Dannis, skulle lämna medicin till henne så vi passade på att prata snabbt men vi (hon) skrattade bara. Hon kallar mig osmart, knäpp, och jag vet inte vad. Dummis hon är. :( Jag ville sätta mig i busken men hon skrattade bara åt mig. -.- Kom iallafall hem efter en stund, då pratade jag lite med min syster. Sedan så ville min bebis att jag skulle komma till stan och träffa honom, men jag orkade inte. Ångrar det nu, skulle ha åkt in och träffat honom, här har jag bara tråkat sönder och halvsovit. Så sjukt tråkigt. -.- Men imorgon blir det stan med Aline, efter så vet jag inte. Vill träffa R, får försöka hinna det också. =)

Nu har jag inte lika mycket emot det där bröllopet, satt och såg en liten stund från rikssalen eller vad det hette, de båda verkade vara riktigt lyckliga. Hoppas att det håller bara, men det tror jag nog. =) Alla ni som ska sova, sov så gott och alla ni andra, ja, ha en trevlig natt för nu ringer my boo, hörs imorgon. C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0