Arg och ledsen... På samma gång?!

Jag skulle kunna få utbrott just nu, är så arg på en person. Hur falsk får man vara egentligen? Du klagar på att andra är falska och ljuger, men det är precis vad du själv gör? Har du inget vett i ditt huvud? Klaga inte på att jag har förändrats om du inte har sett dig själv i spegeln på senaste tiden.

Jag hoppas bara att det löser sig med dig, J. Livet är en gåva som du säger och det är så vackert och lyckligt men det kan även vara tårar och krossat hjärta, men din högsta önskan är att få leva ditt liv och bara få njuta av din ungdom. Jag ber till Gud att du orkar stå emot och inte ge upp. Om någon vet hur det är att kämpa för livet så är det du. Du är bättre och starkare än vad du själv kan ana, lita på mig.

MEN min lycka övervinner alla hjärtesorger och tårar. Jag är tacksam för allt jag har, även det som är mindre bra, om jag inte hade gått igenom något jobbigt så skulle jag aldrig ha någon styrka eller kraft. Livet är värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0