BÄSTAAAAAAA kvällen!

Orkar inte skriva så mycket om dagen, men jag var iallafall med Gabbi i stan, vi gick runt och åt och lite så. Sedan åkte vi till 135 och kollade i affärer sen gick jag hem, efter en stund kom Ronja, vi åkte till stan och gjorde det vi skulle och åkte sedan tillbaka och då gick vi direkt till donken och åt mat + glass. Sedan gick vi till vallen och hade fett kul. Precis innan vi båda skulle gå hem så fick vi jätteont i huvudet, så irriterande. Men vi har garvat en massa massa massa massa ikväll, min älskade glädjespridare! Ingen annan än Ronja är min glädjespridare, det är såååååå! :D WOOOOHO. Men iallafall, när jag kom hem så pratade jag och min syster ett tag innan vi spelade uno, riktigt roligt, barndomsminnen. =)

Imorgon skulle jag, Gabbi och Kolo till Rinkeby men jag orkar inte eftersom det ska bli varmt så jag och Ronjiiiiiii ska istället till alby. =) På kvällen ska jag och R göra något, jag minns inte. :O

Asså jag lovar på heder och samvete, det här har varit bästa kvällen!

Juste! Jag och Ronja ska till stan en snabbis imorgonkväll och göra det vi ska och sedan åka tillbaka, på fredag ska jag, Ronja och en massa annat folk till eriksdals utomhusbadet. Yeeeeeeey, sommarlovet is great.

Nu ska jag fortsätta dricka min brustablett. DUMMAAAAA HJÄRNSKAKNING!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0