Dansläger, dag 1

Hej. :)
Jag och min syster träffade Adrian vid centrum 12:25 ungefär, vi åkte till fryshuset och var där i tid för invigningen. Fick skriva på papper och så. Det var massa basketkillar där med fin-fina armar, hehe. Kl 14 började house-klassen, vi körde i 2h 30 min, riktigt jobbigt eftersom jag inte har tränat på ett tag. Men det var riktigt kul. När vi var tillbaka i Tyresö igen så gick vi hem och åt snabbt innan vi gick till danslokalen och dansade ännu mer med Amanda. Efter det gick jag och min syster till affären och köpte jordgubbar och ananas, sååååå gott. :D

Nu pratar jag med lite folk på msn och lyssnar på musik, men ska snart sova, mitt huvud gör fortfarande ont, om inte mer ont än igår. Har blåmärken på mina lår också så det måste ha blivit en rejäl smäll. Men jag tänker inte sura över det lilla, har ju faktiskt 3 veckor fyllda med dans framöver så det blir riktigt roligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0