Dansläger, dag 2 - bästa!

Hejhej. :)
Dagen började med att möta Adrian vid bussen, så åkte vi till fryshuset. Där åt vi lunch (kyckling och pasta, gott :D) och sedan var det dags att dansa. Träningen var så sjukt rolig idag, jobbigare än igår men det var mycket roligare idag. Vi avslutade med freestyle-ring och efter det så fick man gå om man ville men alla stannade kvar när Adrian satte på dancehall. Det var riktigt kul! Sen åkte jag, Adrian och min syster till Tyresö igen. Jag och syster gick hem. Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt, inget speciellt jag behöver skriva om här. :) Jag gillar att ha hemligheter. =)

Nu ska jag fortsätta prata med Rodrigo och Nadjiiiii på msn, c ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0